חדרי נופש לפי שעות בצפון שקט...שלווה... כל מה שאתם צריכים כדי להירגע! אלו בסך הכל חדרים בצפון. לא סתם בשנים האחרונות הוקמו מאות מתחמי חדרי נופש נוספים בצפון ואפילו החלו והקימו חדרים, בקתות אילן גם במרכז ובדרום ישראל, זאת כי החדרי נופש נתפסים כמקום מאוד רומנטי לבילוי כיף זוגי רומנטי, העיצוב והאבזור יוצרים תחושה של שלווה, תחושה של גישה אידאליסטית לחיים, להתמסר לאהבה.

 

אך הצפון, הוא גלובוס ומלואו, ולכן הוא המרכז של החדרים, מרכז החופשה בישראל. ולאחרונה יש סגנון חדש של חדרים לפי שעות, באופן מיוחד בחדרים לפי שעות בצפון, כאשר אנשים ממש מחפשים אזור להתפנק ולבלות חופשה רומנטית אך לזמן קצר, לא יכולים להרשות לעצמם לנסוע לסוף שבוע ולקבל חופש מהעבודה, הילדים או הלימודים, וישנם מצבים בהם עלות סוף שבוע גבוהה, ולכן חדרים לפי שעות הם פתרון. וזאת בעיקר כי אזור הצפון נותן גלובוס קסום של נופים, החל מנחלים שוצפים, הרים ירוקים והרי החרמון, שילוב של אותנטי עם חדשני כמו לדוגמא העיר העתיקה בעכו, צפת העתיקה או ראש פינה ועוד מבחר נופים יחידי סגלה, שניתן לראות רק בצפון. השילוב בין חופשה לבין הנופים מעניק שלווה, גישה אידאליסטית לחיים וטעימה מדהימה, וכך גם ניתן לשלב אטרקציות ובילויים במהלך הנופש. אך אם לפי שעות חיפשתם, חדרים לפי שעות בצפון גם כן יעניקו לכם תחושה קסומה, חדרי נופש מעוצבים במגוון תכוניות עיצוב , בהתאם לצרכים שלכם, מלאי פינוקים כיפיים וגישה אידאליסטית לחיים, סביב ירוק פורח, או נוף לים, לחרמון כפי שתבחרו ותאהבו, ולכן כל שיישאר לכם הוא להגיע עם מצב רוח טוב, להתנתק מהכל ולהתמסר לשלווה ולאהבה.

 

כיום, החדרי נופש בצפון הם ממש גלובוס, ישנם סוויטות ומלונות בוטיק שהם כביכול היוקרה של החדרי נופש, אך קודם כל אם מנסים למצוא חדרי נופש לפי שעות בצפון חשוב לבחור במלונות דיסקרטיים פרטיים, בהם לא ינפשו במקביל משפחות או קבוצות כך שיהיה לכם רוגע מוחלט והתנסות מרגיעה ומהנה. מעבר לכך חשוב לבחור ברמת החדר אירוח המתאימה לכם, ישנם חדרים יוקרתיים וישנם אלו שיותר סטנדרטים, והדבר בא לידי ביטוי לרוב גם במחיר, ולכן הנכם צריכים לעשות את הבחירה לפי הטעם ולפי התקציב שלכם. ישנם חדרים עם מטבחונים, בהם תיהיה לכם האופציה להכין לכם ממש ארוחת מלכים, במרבית החדרים מיטה זוגית גדולה ומהממת, לדוגמא מיטת אפריון, מיטת KING SIZE ועוד, לצד המיטה ימתין לכם ג'קוזי מבעבע , חמים ונעים, פינות ישיבה מפוארות, מסכי טלוויזיה גדולים מאוד המחוברים ללוין או למערכת שמע וDVD, לצפייה מהנה ועוד אוקינוס פינוקים. בחופשה הקצרה או אם תגיעו לסוף שבוע במלונות בצפון ביכולתכם לשלב, ארוחת בוקר ישראלית בעלת אמצעים, טיפולי ספא שיגיעו עד אליכם לצימר, אטרקציות ובילוי במגוון מרכזי קניות ומסעדות טובות. ולא לשכוח, האקלים באזור הצפון הוא מיוחד, מזג אוויר מהנה, לא חם מדיי ולא קריר, האוויר צלול – בריזה ממכרת, בעיקר בערב.

צימרים לפי שעה

אם בחרתם לבלות בתקופת החורף, נמליץ לכם דווקא כן להגיע לצימרים בחרמון, למרות הקור, בחדרים מיזוג אוויר, קמין והאווירה הרומנטית קסומה עוד יותר, אך אם תבחרו בקיץ, הגליל והכנרת הם מקומות מושלמים, קרוב לחופי הים ענקי, אטרקציות מים, מזג אויר נעים. אז קדימה, אל תבזבזו תקופה על מאמרים, חפשו חדרים בצפון או חדרים לפי שעות ותתנתקו מהשגרה, תתחילו להתבדר מהחופשה.