חדרי אירוח לפי שעות בצפון בקריות לפעמים זה סתם כך באמצע יום עבודה ולפעמים גם בערב, כשאנחנו מחליטים להפליא או סתם בספונטנית לצאת לחופשה. אט אט תופס תאוצה נושא החדרי נופש לפי שעות, וגם באזור הצפון, בעלי חדרי נופש נפתחו לנושא שהיה מוכר מאוד באזור המרכז בעיקר אך עקב הביקוש אפילו בישובים שממש לא מוכרים החדרי נופש, החלו להקים חדרי נופש וחדרי נופש לדוגמא, חדרי אירוח לפי שעות בקריות, חדרים דיסקרטיים לפי שעות בבאר שבע ובעוד ישובים ,בהתאם לביקוש. למה דווקא חדרי אירוח לפי שעה?! כי מלונות לפי שעות הוא פתרון נוח ויחסית זול, הרבה פעמים זוגות מעוניינים לחגוג אירוע מיוחד, לצאת לחופש, לקחת הפוגה תקופה מהשגרה ולא יכולים להרשות לעצמם הוצאה גדולה כמו טיסה לנופש או כמה ימי חופש מהעבודה, אך חשוב ובכל זאת גם חובה לטפח את הזוגיות והאהבה.

 

עכשיו אם כדוגמא אנו מתעסקים בחדרים לפי שעות בקריות אז אפשר לחשוב גם על הקרבה למקומות בילוי וחופשה רבים. אזור הקריות נמצא במרחק קצר מאוד מאוד מחיפה אך גם הגעה מאזור המרכז היא קלה, ומתחמי האירוח באזור הם מהנים ופשוט התנסות להגיע לנופש בעיר, ולאו דווקא להגיע עד אזור רמת הגולן והכנרת כדי לנפוש בצפון. והיתרון המשמעותי של בילוי בחדרים לפי שעות בקריות הוא גם האפשרות לשלב אוויר ונוף גלילי עם מרכזי בילוי וקניות, עם מועדונים ובארים, להרגיש את חיי העיר אך עדיין את הרוגע של החופשה ואת השלווה והרומנטיקה בחופשה. כל אחד מחדרי הנופש לפי שעות או החדרי נופש מעוצבים בהקפדה לנופש זוגית רומנטית ומהנה, החל ממיטה זוגית רחבה הקוראת לכם לאהוב בה, ג'קוזי חמים ונעים, להנות בו עם כוס יין לאור נרות, חדר אירוח רחצה עשיר, חלוקי מגבת נעימים ורכים ועוד פינוקים.

 

אם הנכם מנסים למצוא פרטיות , חפשו חדר אירוח פרטי בקריות, תוודאו כי תהיה לכם כניסה נפרדת וחניה נפרדת ואפילו ישנם מתחמי נופש בהם התשלום הוא בתיבת שירות כך שהדיסקרטיות מלאה. ואם תרצו להוסיף ולערוך את הדומין לאירוע מיוחד, ביכולתכם לתאם זאת עם בעל החדר אירוח, להוסיף בלונים ופרחים, לפנק בשוקולדים או פירות טעימים, הרעיונות הם רבים. וישנם גם חדרי נופש המציעים טיפולי ספא, קופונים למסעדות ושילוב של אטרקציות נוספות במתחם.

 

חדרים דיסקרטיים דיסקרטיים פרטיים בצפון זה מוכר הרבה יותר באזור המרכז אך אט אט נכנס למודעות גם בצפון – מלונות דיסקרטיים ומיוחדים מאוד בצפון. הצורך של זוגות רבים הוא לפעמים לקחת הפוגה זמן מהשגרה הלחוצה של עבודה, ילדים קטנים ולימודים ולחזור אחורה בזמן לימים שהיו רווקים, שהייתה להם האפשרות הכלכלית וכמובן הזמינה לצאת לחופש רומנטי, אף פעם אסור לזלזל באהבה, צריך תמיד לטפח ולהשקיע בזוגיות. מספר שעות של דיסקרטיות יעניקו לכם תחושה של ריגושים וחיבה, עם מבחר פינוקים כיפיים בעיצובים המיוחדים של הצימרים והצימרים.

 

חדרים דיסקרטיים פרטיים בצפון מעוצבים בהמון גישה אידאליסטית לחיים, אם זה צבעים יחידים במינם ועיצובים יוקרתיים הבאים לידי ביטוי כבר עם כניסתכם למתחם החדרי נופש, מדשאות גדולות, נופים קסומים והנה לכם מרפסת אישית בה פינות ישיבה למנוחה ורגיעה, בחדרים ממתין לכם מיטה זוגית גדולה ונוחה, ג'קוזי זוגי רומנטי מפנק ביותר, חדרי רחצה מאובזרים ופינות ישיבה לבילוי כיף נעים. חדרים דיסקרטיים ומיוחדים מאוד בצפון מתאימים לכל זוג ולכל צורת בילוי, אם זה סתם כך הפוגה תקופה או לכבוד אירוע מיוחד, מסיבת יום הולדת, הצעת נישואין ואירועים דומים בהם מחפשים לעצב מלונות בצורה רומנטית עם בלונים, עלי כותרת של ורדים , אסוך יין ושוקולדים טעימים.

 

הפרטיות והדיסקרטיות חשובה לא כי אלו מקומות של חיבה אסורה, גם לזוגות נשואים חשוב לשמור על הדיסקרטיות שלהם, והכי הכי חשוב התחושה, כך שיהיה לכם רגוע ואינטימי להנות ולעשות כל שבא לכם. עם הגעתכם למתחם צימרים דיסקרטיים ומיוחדים מאוד בצפון, הרוגע והשלווה שתעטוף אתכם תגרום לכם להתמסר כל כולכם לאהבה ולזוגיות, לפנק אחד את השנייה ועם הנוף סביב תתמלאו באנרגיה טובה. הצימרים בצפון וחדרי נופש פרטי בצפון בשונה ממלונות וחדרי נופש במרכז מעניקים תחושה רומנטית יותר בעקבות השלווה והשקט סביב, אין פקקים ואין רחובות עמוסים.

 

ודבר נוסף שמוסיף המון טעם לחוויה הרומנטית הם הנופים שסביב, אם זה נוף לים, אם זה הנוף להרי הגולן והכנרת או אפילו נוף הררי של הגליל, לאו נופים בהם האוויר גם צלול, החורש והפסטורליות מוסיפים שלווה לאהבה. ובאותה הזדמנות אם יש לכם ממש קצת תקופה פנוי לאחר כמה שעות של בילוי בחדרים דיסקרטיים ומיוחדים מאוד בצפון הנכם מוזמנים להעשיר את ההתנסות ולבלות באטרקציות ומסלולי הטיול שנמצאים באזור.

וילות בצפון

מדוע חשוב שתבואו להשכיר מלונות לפי שעות בנשר? במידה וברצונכם לשכור צימרים לפי שעות בנשר, דעו לכם כי תחום זה תפס תאוצה רבה בזמן האחרון והוא גדל מאוד ובצעדי אדיר. אם הנכם מסוקרנים להפליא את בן או בת הזוג שלכם בנופש של כמה שעות, במהלך יום העבודה הסטנדרטי שלהם, לארוז להם תיק ולקחת אותם לתוך חדרים יוקרתיים לפי שעות בנשר, זו תהיה מחווה אצילית מצדכם ובוודאי שהם יכירו לכם תודה על כך. החיים שלכם מאוד עמוסים וממש כמעט שאין פנאי לזוגיות שבינכם, אינכם מדברים בינכם על דברים מהותיים מלבד כל מה שקשור על הילדים קטנים, ולכן הגיע התקופה שתשקיעו בזוגיות שלכם. אי לכך ובהתאם לזאת, הגיע התקופה שתעשו הפתעה לפרטנר שלכם, שיזכיר להם כמה הנכם החשים חיבה אחד לשני אותו ולמה בחרתם להתחתן אתו או אתה. חדרי אירוח לפי שעות בנשר יחדדו את השייכות בינכם ויציתו את הלהבה מחדש.